Nutellás tejbegríz meg mindenmás

Ahogy tervezgetem, hogy milyen receptek fognak ide felkerülni, egyre inkább úgy tűnik, hogy a lustaság fog teret hódítani... Vannak nagyon tuti több órás receptjeim is, de ezek valószínűleg megmaradnak nyugdíjas koromra.:P Most pedig minden jöhet, ami 30 perc alatt elkészül..:)
Ma még ennyit se szántam a vacsorára, csak legyen édes és tej. Lett tejbegríz. De félúton meggondoltam magam, mert szeretek a tejbegrízen csak úgy magában nyammogni és bambulni, mindenféle gyümölcs vagy kakaó nélkül is. Hogy mégis legyen valami íze a forró tejbe beledobtam egy kanálnyi nutellát, megvártam, amíg feloldódott benne és úgy kevertem hozzá a grízt. Nagyon finom lett:) De érdemes egy teljes evőkanálnyit beletenni. Ezek után már megjött a kedvem és némi harc, késhegy letörés és "öcsi segíts" után megspékeltem egy kis meggybefőttel a nutellás tejbegrízt.

Jövőhéten már farsang, felkerül majd néhány sütirecept, de megvárom, amíg saját fotót mellékelhetek hozzá.:)
Ma nagyon jó 30-50 perces sült-főtt krumplis és pogácsa kreálmányokat találtam, "hétköznapestevalamitfőzünk" jeligével... ahogy tesztelem őket, azokat is megírom.
Mostmár sejthető, hogy nem csak a receptek jellegén uralkodik a lustaság... :) ;)

És más témában:
Megjelent a Google Earth 5, amit érdemes legalább egy kipróbálás erejéig letölteni. Tegnap éjszaka bukkantam rá... Ha szeretnél este elugrani a Kreml fölé és az épületeket kb 30 méternyi magasságból megnézni, akkor itt az alkalom!