Kellékek és hozzávalók avagy fehér pillecukor lelőhely

Ha már sikerült szereznem, gondoltam megosztom veletek. Segítségetekkel a Blaha Lujza téri Müllerben sikerült vennem fehér pillecukrot. 585 Ft 30 dkg, amerikai pillecukor. Van kilós kiszerelésű fehér Haribo gumiegér is, de nem egyezett meg az összetételük, ezért inkább maradtam a klasszikus formánál.

Végül mivel a Desszertmesterben minden hiánycikk volt, amit kiválasztottam, Sőregitől rendeltem meg a kellékeket:


Mindegyiknek nagy hasznát láttam a próbasütés alkalmával, sok időt spóroltak.
A festék eszméletlenül erős: fogpiszkáló hegyével (!) adagoltam, de elsőként még így is sikerült túlsággal megfestenem.
A tortasimitó nagyon szépen eltüntette a buckákat, amit a piskótában lévő apró mélyedések okoztak, sokkal szebb lett a torta felülete és nem lett ujjlenyomatos.
A virágkiszúrók pedig egyszerűen használhatók és roppant helyes virágokat formáztam velük.

A próbasütést és a tapasztalatokat egy másik bejegyzésben foglalom össze, mert hosszú lesz...

Címkék: